Jest nim 13minutowy krótki metraż zatytułowany Sweet Revenge, w którym Jason Voorhees po raz pierwszy się pokazał od 16 lat.
Sweet Revenge to reklamówka mająca przedstawić świeży design Jasona z nowej marki nazwanej Jason Universe, która ma być multiplatformowym rozszerzeniem franczyzy obejmującej filmy, seriale, gadżety i gry komputerowe.
Sweet Revenge jest też częścią szerszego partnerstwa między Jason Universe a Angry Orchard Hard Cider, w ramach którego napoje Angry Orchard z logo Jason Universe trafią do sklepów na tegoroczne Halloween.
Długoletnie spory prawne dotyczące serii w końcu zostały wyjaśnione, a to oznacza pierwsze oficjalne pojawienie się tego kultowego slashera na ekranie od czasu remake’u klasycznego horroru „Piątek trzynastego” z 2009 roku.
W Jasona wcielił się aktor i kaskader Schuyler White, a film wyreżyserował Mike P. Nelson odpowiedzialny za horrory The Domestics i Droga bez powrotu. Geneza.
Sweet Revenge obejrzycie poniżej:
Źródło: Bloody Disgusting